שורשים בביוב – מה עושים ומה לא

צמיחת שורשים בביוב היא בעיה מוכרת ונפוצה מאוד. נהוג לעקור את השורשים ולחשוב שבכך נפתרה הבעיה. מה שרוב הציבור לא יודע זה שככל שתעקרו יותר פעמים את השורש, כך הוא יצמח עבה יותר מפעם לפעם. כך שבעצם העקירה אתם מחריפים את הבעיה במו ידיכם מבלי להתכוון ומבלי להיות  מודעים לנזק שנגרם לצנרת שלכם. אז הפסיקו עם זה והכירו את הפתרון שלנו – פתרון יעיל לטווח הארוך.

הפתרון המשולם מבית “ביוקלין”

חברת “ביוקלין פתרונות אקולוגיים בע”מ” בעלת שם עולמי וחומרים ידידותיים לסביבה.הרוטקס (נושא אישור EPA אמריקאי), חברת ביוקליןמציעה לך פתרון פשוט ויעיל וכמובן זול בהרבה משלל הפתרונות המוכרים לך אשר הוכחו כלא יעילים לאורך זמן. לנו שיטה בעלת שלושה שלבים הכוללת חיתוך השורש (ולא עקירתו) על ידי מכונה מיוחדת, סריקת מערכת הביוב בעזרת סיב אופטי ולבסוף – שימוש בחומר רוטקס בתוך מערכת הביוב. על שלושת השלבים של פעולה זו כדאי לחזור פעם בשנה על מנת לשמר את המצב הקיים ולמנוע מהשורש לגדול לך בתוך הצנרת.

 

מקצועיות זה אנחנו

תחום האינסטלציה ופתיחת ביובים הסתומים על ידי שורשים מוכר לנו מאוד ואנו מתעסקים בפתרון בעיות מסוג זה מאות פעמים בשנה. הידע והניסיון הרב שלנו אינם מוטלים בספק ואנחנו מוכיחים זאת פעם אחר פעם. אם גם לך בעיה דומה בצנרת אתה מוזמן ליצור עמנו קשר על מנת שנוכל לייעץ ולעזור לך למצוא את הפתרון הנכון עבורך.

שימו 🤍,

המלאי של המוצרים באתר מוגבל

אל תשכחו להשלים את הרכישה!