ריח רע מהמזגן – המדריך המלא לטיפול בבעיה

אנחנו כבר ממש לא יכולים לדמיין לעצמנו את החיים ללא המזגנים. קשה לנו לדמיין את החיים של לפני שניים או שלושה עשורים בסה”כ, אשר אלו התנהלו ללא אמצעי הצינון והמיזוג המתקדמים שיש לנו היום. אנחנו התרגלנו לגמרי כי הקיץ החם וההביל עשוי להיות ממש נעים ולעיתים אפילו קריר מידי… המזגנים פועלים במלוא העוצמה בכל מקום. בבית, ברכב, בעבודה, בחנויות, בבתי העסק ואנחנו חשים את החום העז רק כאשר אנחנו יוצאים החוצה.

אך מה לעשות שהמזגן המושלם לכאורה עשוי גם להפוך למטרד…

ריח רע מהמזגן ולעיתים הוא מלווה גם בתחושה של חנק וגם כאב ראש.

למה זה בעצם קורה? יש מה לעשות נגד זה? ננסה לבדוק.

איך פועל המזגן

על מנת להבין את התופעה וכמובן גם לנסות לפתור אותה, חשוב לדעת איך למעשה פועל המזגן. המזגן בעצם ‘עובד’ עלינו.
הוא לא מייצר אוויר חדש ומרענן.
הוא יונק את האוויר שקיים בחלל החדר והוא ממחזר אותו עבורנו. האוויר בחלל כולל את האבק, הוא מכיל את ריחות הבישול, את רסיסי הלחות שנמצאים בחדר, את האדים של חומרי הניקוי ואת ניחוח הסיגריות. למעשה רסיסי הלחות מהחלל מצטבר במגש ייעודי המותקן במזגן והוא מפונה החוצה על ידי מערכת הניקוז של המזגן.
בכל זאת נותרת עדיין רטיבות אשר הופכת למצע פורה ומשגשג עבור פטריות, בקטריות ועובש שמתפתח באין מפריע.
מדובר אם כן באוויר אשר ‘מועשר’ בשלל תוספות ‘מרנינות’.
זה האוויר שהמזגן מקרר עבורנו ופולט אותו שוב אל החלל מבלי שאנחנו נחוש בכל התוספות הללו.
הבעיה היא שמרבצי הלכלוך פולטים גם ריח רע מהמזגן ואף מפחיתים את תפוקתו של המזגן. כתוצאה מכך עולה גם צריכת החשמל.

ריח רע מהמזגן, המדריך המלא לטיפול בבעיה

ריח רע מהמזגן – מה עושים?

אז הצעד הראשון שעליו מסתבר כולנו כבר שמענו, זה ניקוי הפילטרים של המזגן. כולנו יודעים כי יש להקפיד על ניקוי קבוע ועקבי של הפילטרים של המזגן מפני האבק והלכלוך. כי פילטר מאובק פולט אבק ומדיף ריח של אבק לחדר. מלבד זאת, פילטר מאובק עשוי להפוך מהר מאוד לפילטר סתום. פילטר סתום פוגם באפקטיביות של המזגן ואף תורם להגברת הלחות ויצירת העובש.

אז אם הצלחתם להתגבר על בעיית ריח מהמזגן באמצעות ניקוי הפילטר – מה טוב. אך אם זה לא ממש הספיק והריח מתעקש להתפשט בחלל בכל פעם שאתם מפעילים את המזגן, אתם כנאה זקוקים ליותר מזה.

פונים אל איש מקצוע

אז יש כאלה שלאחר שהם כבר ניקו את הפילטרים ואף ניסו להתיז בושם אל פתחי האוורור של המזגן – טעות שעלולה להרוס לגמרי את המזגן, הם פונים כמוצא אחרון אל איש מקצוע. טכנאי המזגנים שיכול בהחלט לפתור את הבעיה על ידי ניקיון פנימי של כל חלקי המזגן. זה כולל את פירוק הסוללה, פירוק המאיץ ואגן הניקוז ושטיפה יסודית עם חומר ניקוי ייעודי. הטכנאי אף יטפל בגוף המזגן ויבצע חיטוי לצורך נטרול חיידקים. מדובר בפעולה מורכבת שהיא גם יקרה אך היא בהחלט פותרת את הבעיה.

אנחנו מציעים לכם משהו יותר פשוט ויעיל במיוחד!

ביוקלין – מוצר מהפכני שמנקה את מערכת המיזוג

חברת ביוקלין מציעה מוצר ייחודי אשר מועיל לחיטוי ולניקוי יסודי של המזגן. מדובר למעשה בשני מוצרים אשר יחד פותרים את הבעיה מהשורש. – אקו קלין וביוקלין אייר.

המוצרים הללו מונעים את הריחות הרעים, משפרים את יעילותו של המזגן, משפרים גם את תפקודו של המזגן ובעקבות כך אף חוסכים הרבה כסף.

שימו 🤍,

המלאי של המוצרים באתר מוגבל

אל תשכחו להשלים את הרכישה!