פתיחת סתימה בכיור איך פותחים סתימה בכיור

פתיחת סתימה בכיור בקלות וביעילות עם ביוקלין, פתרון ירוק וחדשני לסתימות וריחות בכיור ובביוב.

איך פותחים סתימה בכיור ?

איך פותחים סתימה בכיור – המוצר חדשני ואקולוגי, מונע סתימות ובנוסף ידידותי לסביבה ולמשתמש. שימוש קבוע בביוקלין יימנע סתימות בכיור ובביוב להבא והופך להיות פשוט לדעת איך פותחים סתימה בכיור.

בין אם מדובר בכיור המטבח ובין אם מדובר בכיור בחדר הרחצה, אין כיור שחסין בפני סתימות. כל שטיפה של צלחת וכל נטילת ידיים מזרימה לפתח הניקוז לכלוך, סבון ובעיקר שאריות של שומנים שמצטברים בחלק העליון של הצנרת, מצרים את הקוטר שלה ומייצרים סתימה חלקית – בה המים מצטברים אך לבסוף מחלחלים; ולעיתים סותמים את הצנרת ומייצרים סתימה מלאה – בה המים מצטברים וממלאים את אגן הכיור.

לא חייבים אינסטלטור

כאמור, סתימה בכיור היא אחת מבעיות האינסטלציה השכיחות ביותר. החדשות הטובות: פתיחת סתימה בכיור היא משימה שבמרבית המקרים קל ופשוט להתמודד עמה לבד ואין צורך להזמין אינסטלטור ולהיכנס להוצאה מיותרת. יש הרבה גישות ודרכים להתמודד עם סתימה בכיור, אנחנו נתמקד (וממליצים לשלב) בשני אמצעים פשוטים: פומפה ופותח סתימות נוזלי.

הפומפה היא אביזר שכאילו נלקח מעידן אחר, אך משהו בפשטות הפרימיטיבית שלה הופך אותה לחסרת תחליף. הפיזיקה פשוטה – מייצרים שאיבה בעזרת ואקום והמרכיבים שמחזיקים את הסתימה מתפרקים ונשטפים בהמשך הצנרת. בהרבה מאוד סתימות משיכה אחת בפומפה תעשה את העבודה.

 

מה עושים כשהסתימה חוזרת?

הפומפה כלי יעיל ונוח, אך כאשר מדובר בסתימה שחוזרת כל יומיים כנראה לב הבעיה הם השומנים שנצמדים לצנרת ומצרים אותה, ולתופעה הזו הפומפה לא יכולה לתת מענה (שאיבת הוואקום של הפומפמה לא מצליחה להפריד אותם מדפנות הצנרת). במקרה כזה ההמלצה היא לשפוך לצנרת חומר לפתיחת סתימות שממיס את השומנים, חומרים כאלה יכולים להסיר גם שומנים עקשניים במיוחד ויעילים בפתיחת סתימה בכיור.

פתיחת סתימה בכיור, איך פותחים סתימה בכיור, סתימה בכיור,

שימו לב שרבים מהחומרים האלה הם גם חומרים רעילים מאוד שמסוכן לנשום את האדים שלהם. בנוסף, מדובר בחומרים מאוד לא ידידותיים לסביבה שעלולים לזהם את הקרקע ואת מקורות המים. לכן אנחנו ממליצים שתבחרו בפותח הסתימות הנוזלי של ביוקלין שגם יעיל בפתיחת סתימה בכיור וגם בטוח לשימוש וידידותי לסביבה.

שימו 🤍,

המלאי של המוצרים באתר מוגבל

אל תשכחו להשלים את הרכישה!