איך מנקים מזגן מעובש? ניקוי עובש במזגן

ביוקלין אייר הוא המוצר לניקוי מזגן מעובש. מארז ביוקלין אייר קיט הוא הבחירה של טכנאי המזגנים, הערכה ידידותית לסביבה לניקוי וחיטוי של מערכת מיזוג האוויר. איך מנקים מזגן מעובש – ביוקלין אייר מונע עובש וחיידקים, ריחות רעים ומשפר את יעילות המזגן.

הצטברות של עובש היא אחת הבעיות הנפוצות והמטרידות בקרב מזגנים בישראל. הרטיבות בתעלות המזגן ושאריות האבק וחלקיקי הלכלוך שנדבקים ומצטברים בתוכו מהווים מצע מושלם להתפתחות של עובש בתוך המזגן. חשוב לציין כי מלבד הביטוי המוחשי של ריח רע שהמזגן מפיץ, העובש הוא פטרייה שעלולה לגרום לזיהומים, מחלות ותגובות אלרגיות בדרכי הנשימה,כך שהסרת העובש היא צורך חיוני.

איך נזהה את העובש

כדי לזהות את העובש קחו כיסא או סולם קטן, עמדו מתחת למזגן כשהוא כבוי, הסיטו את השלבים וכוונו אלומת פנס ביניהם. אם אתם מבחינים בנקודות שחורות על השלבים או בתוך המזגן סימן שהוא נגוע בעובש. למעשה, כל נקודה כזו היא מושבה משגשגת של פטריות עובש.

אחרי שמוודאים שיש עובש במזגן צריך לנקות אותו, כאן עומדות בפניכם שתי אפשרויות, להזמין טכנאי מזגנים או לנקות את המזגן בעצמכם. הקושי העיקרי בביצוע הניקוי בעצמכם נעוץ בכך שצריך לפרק את חלקי הפלסטיק החיצוניים כדי לאפשר גישה מלאה. אם אין לכם קושי בפירוק (והרכבה) של חלקי הפלסטיק, אין מניעה שתטפלו בבעיה בעצמכם.

מה לא לעשות?

כשמנקים מזגן מעובש חשוב לדעת מה לא לעשות, כי פעולות שמרגישות נכונות אינטואיטיבית אינן בהכרח נכונות. למשל, אל תנסו לשאוב את העובש באמצעות שואב אבק, זה חסר תוחלת. אל תשתמשו בקומפרסור או לחץ אוויר, זה רק יפזר את נבגי העובש בחלל החדר, ואתם ממש לא רוצים שזה יקרה. אל תשתמשו באקונומיקה, חומצות או מסירי שומנים – אתם עלולים לפגוע במזגן.

סבון, מים וספריי ביוקלין אייר

כשהמזגן כבוי ומנותק מהחשמל נקו את חלקי המזגן הנגועים בעובש בעזרת סבון ומים. יבשו אותו היטב ואז רססו את פנים המזגן בספריי ביוקלין אייר שיחטא את המזגן ויחסל נבגי עובש שעדיין מסתתרים בו.

שימו 🤍,

המלאי של המוצרים באתר מוגבל

אל תשכחו להשלים את הרכישה!