26/08/2009

לכבוד חב' ביוקלין פתרונות אקולוגיים בע"מ

הנדון: מכתב תודה והוקרה על אופן ודרך טיפול די נדירה בימינו

הופניתי אל חברתכם ע"י מכר ששמע שיש לכם דרך לטפל ולחסל את בעיית שורשים בצנרת הביוב, ב- 11.02.09 רכשתי מכם חומר שנקרא רוטקס ( חש' 0139 ) הוא הגיע עם דפי הסבר מפורטים, ביצעתי את הטיפול כפי שמצוין בדפי ההסבר, לאחר שהאינסטלאטור הוציא את כל השורשים מצנרת הביוב, אך ביוני החלו סתימות שוב בצנרת, לא חשבתי שמדובר שוב בשורשים, ניסיתי כל מיני חומרים פותחי סתימות, אך כלום לא הועיל, שלשום הגיע אינסטלאטור והוציא מהצנרת כמות גדולה של שורשים, להפתעתי הרבה, יצרתי קשר טלפוני עימכם כדי להיוועץ עימכם בנוגע לפתרון או לנסות להבין מדוע החומר שסיפקתם לי לא עבד, ענה לי מר גרי לטלפון בסבלנות באדיבות, מכיוון שזה היה סוף היום ותפסתי אותו בדרכו החוצה קבענו לשוחח למחרת, וכך היה שוחחנו, הסברתי למר גרי את השתלשלות העניינים, להפתעתי הרבה מר גרי לקח אחריות והבטיח להביא לי למחרת את חומר הרוטקס לצפון הארץ בדרכו ללקוח נוסף, וכך היה נפגשתי עם מר גרי, שלמד ממני כיצד הצנרת מורכבת בביתי, הסביר לי בפירוט רב בליווי סקיצה כיצד להשתמש בחומר ואיזה פעולות יש לעשות כדי לגרום להצלחת הטיפול, וכל זה ללא חיוב, זה מעיד על כך שחברתכם רצינית, לוקחת אחריות, שהלקוח ובעייתו חשובים לכם ושהינכם מוכנים לעשות הכל כדי לסייע ולפתור את הבעיה, אני ממש אסיר תודה על השירות על הטיפול, נוכחתי לראות שמילה זאת מילה, ושיש לי כלקוח גב של חברה שעומדת אחרי מוצריה

כל הכבוד לכם, אני בטוח שחברה שנוהגת כך בלקוחותיה תאריך ימים ותתקע יתד בקרקע לאורך זמן, מודה לכם מאוד במיוחד למר גרי, הלוואי שירבו חברות שכמותנכן שחורטות על דגלן שהחשיבות העליונה היא מתן שירות ללקוח, על כך נמדדת חברה מצליחה

בתודה
מארק אלבז